04
Luty
Cały dzień
Bydgoszcz
Polska
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.

cel szkolenia

Różnica między zwykłym fryzjerem a profesjonalnym stylistą to nie tylko kwestia zupełnie innego zakresu wiedzy i umiejętności zawodowych, ale przede wszystkim – zupełnie inna w swojej jakości umiejętność obsługi klienta. Najlepsi z najlepszych – potrafią od momentu umówienia na wizytę aż do momentu kolejnego spotkania z klientem zadbać o to, aby klient czuł się WYJĄTKOWO.

 

uczestnicy szkolenia

Szkolenie wyłącznie dla Salonów Partnerskich Montibello.

 

program szkolenia

I DZIEŃ: STRZYŻENIA

15:00 – 15.30 – teoria strzyżeń klasycznych, czyli moda która nigdy nie przemija
15.30 – 17:00 – prezentacja pierwszej propozycji na modelce przez szkoleniowca marki
17:00 – 17:30 – przerwa kawowa
17:30 – 20:00 – prezentacja drugiej fryzury na modelce przez szkoleniowca marki

II DZIEŃ: PERFEKCYJNA OBSŁUGA KLIENTA

9:00 – 15:00 szkolenie biznesowe, poruszające ważne aspekty pracy w salonie:

  • „idealna fryzura to dopiero początek” – wprowadzenie w zasady mistrzowskiej obsługi klienta w usługach związanych z wyglądem.
  • czytanie „mapy emocji” – na jakie zachowania klientów zwracać uwagę, żeby „czytać w ich myślach”.
  • badanie potrzeb klienta – ćwiczenie technik aktywnego słuchania i pytań pogłębiających w zakresie doboru usługi i formy jej przeprowadzenia.
  • obsługa powyżej oczekiwań – czyli jak pozyskiwać wymagającego klienta na stałe.

cena szkolenia

Ceny szkoleń dostępne u dystrybutorów Fale Loki Koki.

 

dostępność miejsc

sprawdź

 

montibello@montibello.pl

Szczegóły

Start:
4 lutego
Koniec:
5 lutego
Marka:
Instruktor:
Katarzyna Budka