27
Sierpień
Cały dzień
Bydgoszcz
Polska
Ładowanie Wydarzenia

cel szkolenia

Różnica między zwykłym fryzjerem a profesjonalnym stylistą to nie tylko kwestia zupełnie innego zakresu wiedzy i umiejętności zawodowych, ale przede wszystkim – zupełnie inna w swojej jakości umiejętność obsługi klienta. Najlepsi z najlepszych – potrafią od momentu umówienia na wizytę aż do momentu kolejnego spotkania z klientem zadbać o to, aby klient czuł się WYJĄTKOWO.

 

uczestnicy szkolenia

Szkolenie wyłącznie dla Salonów Partnerskich Montibello.

 

program szkolenia

I dzień: PERFEKCYJNA OBSŁUGA KLIENTA

11:00 – 19:00 – szkolenie biznesowe, poruszające ważne aspekty pracy w salonie:

• idealna fryzura to dopiero początek – wprowadzenie w zasady mistrzowskiej obsługi klienta w usługach związanych z wyglądem
• czytanie „mapy emocji” – na jakie zachowania klientów zwracać uwagę, żeby „czytać w ich myślach”
• badanie potrzeb klienta – ćwiczenie technik aktywnego słuchania i pytań pogłębiających w zakresie doboru usługi i formy jej przeprowadzenia
• obsługa powyżej oczekiwań – czyli jak pozyskiwać wymagającego klienta na stałe

II dzień: STRZYŻENIA

09:00 – 10:00 – teoria strzyżeń czyli moda która nigdy nie przemija
10:00 – 12:00 – prezentacja strzyżenia na modelce przez szkoleniowca marki
12:00 – 12:30 – lunch
12:30 – 15:00 – zajęcia praktyczne pod okiem Instruktora, uczestnicy wykonują strzyżenia na modelkach

cena szkolenia

Ceny szkoleń dostępne u dystrybutorów Fale Loki Koki.

 

dostępność miejsc

sprawdź

 

montibello@montibello.pl

Szczegóły

Start:
27 sierpnia
Koniec:
28 sierpnia
Marka:
Strona internetowa:
http://montibello.pl/szkolenia-hair/akademia-rozwoju-3/
Instruktor:
Katarzyna Budka